Utskrift

Opptak i barnehage i Ålesund

.

Alle barnehager i Ålesund har samordnet opptak. Dette innebærer at foreldre/foresatte benytter felles opptakssystem. Alle må søke elektronisk.

Søknad for hovedopptak starter i januar hvert år med søknadsfrist 1. mars. Tildeling av plass samordnes i samsvar med søkers prioriteringer. Det går også an å søke gjennom året.

Ofte stilte spørsmål

Se gjennom ofte stilte spørsmål om barnehage før du fyller ut søknadskjema!

Hvordan barnehagene skal drives og hva du har krav på innefor tilbudet fremgår også av Barnehagevedtekter i Ålesund kommune.

    Kontakt oss

    Vakttelefoner

    Følg oss

    Servicetorget 70 16 20 00 (kl. 09.00 - 15.30)
     
    Post: Postboks 1521, 6025 Ålesund
    Besøk: Keiser Wilhelmsgt. 11, 6003 Ålesund

    Åpningstider
    Kontaktinformasjon
    Organisasjon

    Org.nr.  942 953 119

    Legevakt / overgrepsmottak 70 14 31 13
    Barnevernsvakta
    Krisesenter (kvinner) 70 16 33 33
    Krisesenter (menn) 90 70 74 33

    Vann og avløp 95 16 20 00

    Meld om feil

    Ålesund kommune i sosiale medier

    Om nettsidene